Friday, March 18

Our two little garden gnomes

Anna and Luna are such a good friends. It is so beautiful to watch them play in the garden together. They were picking flowers and showing them to each other, walking to the herbs and smell them. Julianne said when she saw this picture ‘can you impose a gnome in this somewhere? or give them gnome hats’ and Shelley ‘I was thinking they need fairy wings! ;)’, others were very touched by seeing the girls together. Me too, I can not image more pure, sweet friendship like this!


Anna en Luna zijn heel goed vrienden. Het is bijzonder mooi om hen samen te zien spelen in de tuin. Ze plukken bloemen en tonen ze aan elkaar, wandelen tussen de kruiden en ruiken aan ze. Julianne zei wanneer ze de foto zag ‘kan je hier geen kabouter bijzetten, of ze kabouterhoedjes geven?’ en Shelley ‘ik denk dat je feevleugels kan aantrekken;-), terwijl anderen heel fel geraakt waren bij het zien van deze lieve meisjes samen. Ik ook, ik kan me geen vriendschap zo zuiver en life indenken, als deze!




No comments:

Post a Comment