Sunday, October 10

Our surf boys

Our yoga teacher gave two boogie boards away on to our boys, Ska and Bas. They had so much fun with them already. It makes me feel so grateful, living on Guam, with the ocean just at our back door. Ekko has a little one too and proudly swims after them. Suzanne and me had a blast just watching them playing with the waves. And Ska and Bas are the best friends.


Onze yoga lerares gaf twee kleine surfborden aan Ska en Bas. Ze hebben er al super veel plezier mee aan gehad. Ik ben zo dankbaar dat ik op Guam woon wanneer ik dit ervaar, met de ocean aan de achterdeur, geweldig gewoon. Ekko heeft ook een kleintje en gaat trots achter hen aan. Suzanne en ik hadden zoveel plezier. Onze jongens lachend op die golven. En Ska en Bas zijn echt de dikste vrienden.



No comments:

Post a Comment